About Me

Salam.....



Panggil aku Rezmez. Blog ni aku buat sebagai panduan atau reference untuk rujukan bila aku buat sesuatu dgn pc aku atau kengkawan yang mintak tolong kat aku samada software, webware, hardware dan OS seperti Windows dan Linux.

Kekadang aku juga akan selit benda yang off topic dalam blog ni kalau dah boring cerita pasai dunia PC. Alaaa.... macam sembang kat kedai kopi la.. bukan ada objective pun.

Buat masa ni aku ada satu desktop AMD Athlon X2 7750 dengan dualboot Windows XP dan Linux Ubuntu 9.10 Karmic Kaola. Selalunya aku guna Ubuntu sebab aku masih newbie dalam linux nih. Jadi lebih banyak guna, lebih banyak boleh belajar.
Aku juga ada satu laptop lama Acer Travelmate 4060 dgn OS Windows 7 tapi jarang2 guna.

So aku harap panduan ni berguna untuk aku dan juga bagus kalau berguna untuk semua.

adiosss......

0 Responses to "About Me"